Tuesday, March 23, 2010

华语

好久都没用华语更新我的部落格了
也许都不习惯吧~

开心?
悲伤?
最近的心情都起起落落
难道这就是人生吗?
人生就是这样吗?
有时候
真得很苦恼
所以我都希望我可以避开烦恼
时常出去
时常玩乐
但是
也许我错了
我都无法逃避
都无法逃避
我现在真苦恼
我不懂该读什么
说真的
我没有真真的方向
我不懂我的人生方向
因为
我从来都没有烦恼这个问题
现在
长大了
必须面对一切的东西
但是
我仍然好像在童年
都不在乎这些
我的女友问了我好多次好多次这个问题
我却无法回答他
感觉满惭愧的
宝贝
我也许会念完高三先吧~
然后才打算
希望宝贝不会反对我的决定~
我会好好地读下去的~
我一定会的
嘻嘻

2 comments:

chian ning said...

if it is really so hard for you to make a decision right now, then study form 6 first lor...while studying u can slowly built up ur interest ar~ dun rush rush till everything gets wrong~

St3lla said...

hei...
i also same wif u la...
dnt knw 1 study wat..
nw still working lo..
mayb wont go study le..
bt will chg my work....
n take a course to study..
bt dnt knw wat course should i take..
anyway..
juz gambateh la^^
add oil la^^