Thursday, October 2, 2008

不懂快乐还是失望

今天做完工就匆匆忙忙到补习去了
补完习了,我们不知道要到哪里去呢?
真矛盾......我最后还是选择去JJ看戏了,‘青’名和运‘羊’就丢我一个人去JJ
就这样我也到JJ了
一到那儿,便看到寺微在那里卖包包
我也到KFC外面等待佩云
她到了我们也享用我们的晚餐
那就是pizza 了 咯~
已经好久好久没有吃pizza了
哈好美味
但是当我回家
坏消息也传到我的耳中,朋友们真的很对不起,不是我不要陪伴你们去那儿
我真的无能为力~~

9 comments:

b3ng92 said...

wah..how come they so bad throw u alone in JJ de?
but not bad mah...u still can DATE with ur honey^^
the bad new is u have to go melaka?

Fei Fei said...

my honey?
u crazy ar?
ya
go melaka..~~

b3ng92 said...

haha...no meh...i think yes o...

Fei Fei said...

no man~~

b3ng92 said...

then mind to tell me who is ur admire??

Fei Fei said...

tell u ar?wait she love me 1st... haha

b3ng92 said...

wah...
dun like tht lo..
share with me la..
just we two de secret...

Fei Fei said...

haha.. bla bla bla
u ask god lor

b3ng92 said...

ask jor..
god ask me ask back u